Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

“Kau tk akan tenang..” Cacat kekal dimuka? Baru lepas dapat rawatan, Akhirnya Shuhada dedah ini

“Kau tk akan tenang..” Cacat kekal dimuka? Baru lepas dapat rawatan, Akhirnya Shuhada dedah ini

Awalnya semalam satu posting yang dimuat naik Nurul Shuhada sempat menjadi tanda tanya apabila memaklumkan dirinya kini sedang terima rawatan di sebuah pusat perubatan.

Dalam pada itu, ahli keluarga juga meminta diberi ruang kerana wanita berkenaan turut perlu menjalani prosedur CT Scan untuk kesan jika ada masalah lain lagi. Layangkan 3 tumbukan kepada si isteri di parkir RnR.

Tak lama selepas itu, muncul berita di satu akhbar mengisahkan tentang seorang pelakon lelaki berusia 20-an telah pun melayangkan 3 tumbukan kepada si isteri hingga perlu dikejarkan ke pusat perubatan.

Kejadian tersebut yang berlaku di sebuah kawasan parkir RnR menyaksikan berlaku pergelutan selepas suami berang pasangannya mengangkat panggilan ketika sedang berbincang.

Keluarga jadi saksi dan terus bawa buat laporan polis. Akhirnya teka-teki siapakah gerangan pasangan suami berkenaan terjawab apabila keluarga Nurul Shuhada mengesahkan sendiri.

Malah ketika insiden tersebut berlaku, dua orang daripada keluarga wanita berkenaan turut ada bersama sebelum bergegas membuat laporan polis serta bawanya ke pusat perubatan terdekat.

Yang pasti dia punya stalk I baca every comments is a JOKE haha, hiduplah kau dengan bayang-bayang aku. Terbaru semalam menerusi satu posting lewat malam semalam, Shu akhirnya bersuara mengenai kejadian yang berlaku.

Jelasnya, selama ini sempat dia percaya dengan erti penyesalan yang ditunjukkan individu berkenaan namun kebenaran memaparkan sebaliknya. Malah kata-kata yang pernah diutarakan kononnya tidak akan saling berhubung lagi dengan `orang ketiga’ rupanya hanya penipuan semata-mata.

Sumber : klsahdunla